16. mai 2010


Tenkte å gå i shorts på 17. mai, jeg. Syntes det var en superbra ide helt frem til jeg så.....

...dette.

jeg SKAL flytte til LA. SNART


Og herregud. 

HVA tenkte jeg med da jeg fant på den geniale ideen å bytte bloggaddresse? Jeg fant nemlig nettopp ut at jeg må lage ny bloglovin-konto OGSÅ. Så nå mister jeg de fire følgerne jeg hadde. 

Follow my blog with bloglovin     <--------trykk! takk.

og så, bare for å avslutte dette hyggelige innlegget, skal dere få se verdens fineste bilde av meg


sånn.



1 kommentar:

  1. HEI. tusen takk!!!!!!! og takk for at du kommenterte, så jeg fant bloggen din. for den var _megakul_ og du har nettopp skaffet deg en ny følger. heh.

    btw, hater dårlig vær på 17.mai. men jeg skal gå i bunad. så da er det vel egentlig bedre enn steikanes sol. lol

    SvarSlett