18. mai 2010

grunnlovsdagen er så kos



...Nå skal jeg fortelle litt om hva jeg gjorde i går

Aller først fant vi frem flaggene (bare plukket de opp fra naboens blomsterpotte, lurer på hva i grønneste granskavven de gjorde der??)



Så samlet vi sammen en passe mengde med randoms som vi fant på Karl Johan..




Og tvang dem til å lage mat til oss.




Da jeg var mett bestemte jeg meg for å kidnappe en liten jente og tvinge henne til å skrive på facebook at jeg er snill og pen.




...Jo, og så tok vi bilder av noen blomster da.


og DA!! midt i fotograferingen!! 

Ble ninni kidnappet av en gjeng med høyre-medlemmer! hjelp!




Heldigvis klarte vi å unslippe dem og løpe vekk. Puh




Ninni fortalte at hun er grillens mester så da ble det enda mer mat på oss i dag. Så da jeg la meg var jeg sånn ca. VELDIG mett(!!!) og ganske sliten. Gleder meg til neste år!!


Hva gjorde du i går?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar