10. mai 2010

en god ide

Nå skal jeg fortelle noe spennende og interessant som nettopp dalte ned i hodet mitt. La oss kalle det et lys som gikk opp for meg! Da jeg for noen dager siden fant på den mest geniale ideen jeg noen gang har funnet på, som sikkert kan måle seg både med einstein sine ideer og mine kakebakingsskills til sammen, var det en ting jeg glemte å tenke på. Når man bytter navn til noe så fantastisk genialt som "kissees", blir man jo såklart så overveldet av den fantastisk gode beslutningen man nettopp har gjort, at man kanskje glemmer at.....hvordan i dypeste mørkeste skumleste fæleste kaldeste svarteste (okei dere skjønner kanskje poenget) granskogen skal noen kunne klare å finne frem til bloggen min nå??  ...jeg har faktisk prestert å miste de ca to bloggleserne jeg faktisk hadde. Jeg syns jeg fortjener en applaus. 


Faen, tenker jeg her, idet lyset går opp for meg.

2 kommentarer: